Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T19:34:10+01:00
X=2, y=-2
a)x+y-3= 2-2-3=-3
b)x²-8=4-8=4
c)x+y²=2+4=6
d)(x+1)×(y+1)=xy+x+y+1=-4+2-2+1=-3
2010-01-10T19:35:28+01:00
X=2, y=-2
a)x+y-3=
b)x²-8=
c)x+y²=
d)(x+1)×(y+1)=


a) 2 + (-2) - 3 = - 3
b) 2 ² - 8 = 4 - 8 = -4
c) 2 + (-2)² = 2 + 4 = 6
d) (2+1) x (-2 + 1) = 3x(-1) = -3
2010-01-10T19:38:17+01:00
A). x+y-3=2+(-2)-3=2-2-3= -3
b).x²-8=2²-8=4-8=-4
c).x+y²=2+(-2)=2-4=-2
d).(x+1)×(y+1)=(2+1)×(-2-1)=3×(-3)=-9