Odpowiedzi

2010-01-10T19:33:54+01:00
- klimat przejściowy- klimat znajdujący sie w danym miejscu

-amplituda temparatury- różnica między największą a najmniejszą temperaturą

-okres wegetacyjny- okres kiedy roślinnoś ma warunki do rozwijania sie
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T19:34:16+01:00
Klimat przejściowy - klimat, który charakteryzuje się większą ilością opadów w półroczu letnim oraz znacznym zachmurzeniem.

Amplituda temperatur - różnica pomiędzy najwyższą a najniższą temperaturą.

Okres wegetacyjny - część roku, gdy roślinność może się rozwijać ze względu na dostateczną ilość wilgoci i ciepła
8 4 8