Odpowiedzi

2010-01-10T19:52:00+01:00
Przykładowe imię koleżanki to Karolina.
Musisz sobie przetłumaczyć na www.ling.pl, bo nie zauważyłem kategorii.

Karolina mam dla Ciebie trochę inną propozycje, gdyż za tydzień będziemy opracowywać lektórę która teraz jest w teatrze więc możemy iść na tą sztuke.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T19:55:28+01:00
-Gehst du mit ins Kino?
- Ins Kino? Nein , dort ist langweilig. Viellicht gehen wir in die Disco ? Das ist super!
- Ok.
1 3 1