Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T19:51:19+01:00
Męczeństwo jest to męka, cierpienie a takze nawet śmierć za wiarę.
12 3 12
2010-01-10T21:18:06+01:00
męczeństwo jest świadectwem, złożonym nadprzyrodzonemu objawieniu nie tylko słowem, pismem lub niezaprzeczoną świętością życia, ale nade wszystko heroiczną odwagą pośród śmiertelnych męczarni, zadawanych w celu wywołania zaparcia się wiary w toż samo objawienie.
8 3 8