Odpowiedzi

2010-01-10T20:28:59+01:00
Po polsku: Mój pies jest też moim przyjacielem ponieważ razem robimy wiele, rzeczy... Bawimy się razem i wychodzimy na spacery... Sądzę, że gdyby go zabrakło byłbym bardzo smutny. Kocham mojego psa i wiem, że żaden inny nie zastąpił by mi go ;)
Po niemiecku: Mein Hund ist auch mein Freund, weil wir zusammen eine Menge von Dingen zu machen ... Wir spielen zusammen und gehen spazieren ... Ich glaube, wenn ich es nicht sehr traurig sein würde. Ich liebe meinen Hund und ich kenne keine andere, dass ich nicht zu ersetzen;)
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T21:27:22+01:00
Zgadzam się, że pies to najlepszy przyjaciel człowieka. Sam mam psa i wiem co to znaczy. Od zawsze pies był moim najlepszym przyjacielem. Oczywiście mam wiele kolegów i koleżanki, ale to nie to samo. Pies chociaż nic nie powie, zawsze wysłucha mnie. Chociaż nic nie odpowie zawsze wiem że on jest przy mnie. Codziennie wychodzę z nim na spacery. dbam o niego. TO MÓJ NAJLEPSZY PRZYJACIEL.


Ich bin damit einverstanden, dass Hund des Menschen bester Freund ist. Sam Ich habe einen Hund und ich weiß, was das bedeutet. Da der Hund war schon immer mein bester Freund. Der natürlich habe ich viele Kollegen, aber es ist nicht das Gleiche. Der Hund hat nichts sagen aber immer, mir zuzuhören. Obwohl ich immer nur antworten, dass er mit mir. Jeden Tag gehe ich mit ihm spazieren. Ich kümmere mich um ihn. Mit meinem besten Freund.

TEKST NIE JEST DŁUGI, ALE JA MIAŁAM PODOBNE ZADANIA I DOSTAŁAM ZA TO 5 :))
ŻYCZĘ RÓWNIEŻ PIĄTECZKI :)))
POZDRAWIAM :)))
1 5 1