Proszę o przetlumaczenie na jezyk nie miecki.
Z góry wielkie dzieki!~

Justin Quayle jest brytyjskim dyplomatą pracującym w Kenii. Pewnego dnia żona Quayle'a zostaje brutalnie zamordowana, a prowadzone przez lokalną policję śledztwo nie daje żadnych rezultatów. Quayle zaczyna dochodzić prawdy na własną rękę i odkrywa, że żona zdobyła pewne informacje o potężnym koncernie farmaceutycznym, przeprowadzającym badania naukowe na ludności mieszkającej w Kenii. Większość z nich po przyjęciu leku umiera. A w całą sprawę zamieszana jest komisja brtyjska dla ktorej pracuje Justin. Wkrótce okazuje się, ze także on jest celem zabójców.

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T20:24:36+01:00
Justin Quayle ist ein britischer Diplomat in Kenia arbeiten. Eine Frau Quayle ist brutal ermordet, und von der örtlichen Polizei Untersuchung durchgeführt gibt keine Ergebnisse. Quayle beginnt, die Wahrheit auf seiner eigenen geltend zu machen und entdeckt, dass seine Frau einige Informationen über die Gruppe mächtigen Pharma-Industrie gewonnen hat, die Durchführung von Untersuchungen über die Bevölkerung in Kenia. Die meisten von ihnen starben nach der Einnahme. Und die ganze Sache verwickelt einem Ausschuss brtyjska Sie arbeiten für Justin. Es stellt sich bald heraus, dass er der Mörder Ziel ist.
2010-01-10T21:17:25+01:00

Justin Quayle ist ein britischer Diplomat in Kenia arbeiten. Eine Frau Quayle ist brutal ermordet, und von der örtlichen Polizei Untersuchung durchgeführt gibt keine Ergebnisse. Quayle beginnt, die Wahrheit auf seiner eigenen geltend zu machen und entdeckt, dass seine Frau einige Informationen über die Gruppe mächtigen Pharma-Industrie gewonnen hat, die Durchführung von Untersuchungen über die Bevölkerung in Kenia. Die meisten von ihnen starben nach der Einnahme. Und die ganze Sache verwickelt einem Ausschuss brtyjska Sie arbeiten für Justin. Es stellt sich bald heraus, dass er der Mörder Ziel ist.

PROSZĘ :P)))
POZDRAWIAM :)))