Odpowiedzi

2010-01-10T19:56:45+01:00
Teraz jestem .... letnim uczniem szkoły gimnazjalnej.... Moim marzeniem jest kiedyś zostac .....(zawód ktory ci pasuje). Mam wobec tego wielkie plany związane z moim życiem. Bardzo chciałbym ,żeby wszystko poszło po mojej myśli. Byc morze za 10 lat bedę już szczęsliwyĄ MATKA z pełną rodziną i żoną. Będe miał tesciowe ,teścia oraz wielką rodzine. Chciałbym i postaram się by moje życie było takie o jakim sobie wymarzyłem.
5 5 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T19:57:33+01:00
Zacząć możesz np. tak:

Niejednokrotnie zastanawiałam się, jak wyglądać będzie moje życie za 10 lat.

Mam nadzieję, że spełnię swoje marzenia i zostanę...

Dalej możesz napisać o tym, ile będziesz miała dzieci, gdzie będziesz pracować, jak wyglądać ;D.
6 4 6
2010-01-10T19:58:20+01:00
Zacznij np. tak :

W przyszłości moje życie ...
Moje życie za 10 lat ..
Kiedyś moje życie będzie wyglądało inaczej ...

Napisz tam np. czym będziesz się zajmować w przyszłosci ,
jak będzie wyglądało twoje życie , twoja rodzina , gdzie bedziesz mieszkal
8 3 8