Rozwiaz logogryf i wyjasnij znaczenie otrzymanego hasła.(krzyzowka)

1.Element wiązki przewodzacej korzenia.(na 4 litery)
2.Warstwa utworzona z przylegajacych do siebie komórek m stanowiąca ochronę przed czynnikami zwierzeczymi.(na 6 liter)
3.Zależność wystepujaca miedzy grochem a bakteriami wiążącymi azot atmosferyczny.(na 8 liter)
4. Wypustki komórek tkanki okrywajacej pobierajace wode z gleby(na 8 liter)
5. Grupa komórek chroniąca stożek wzrostu.(na 9 liter)
6. Warzywo Którego korzen grodzami substancje odzywcze.(na 5 liter)

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T20:08:40+01:00
1. Łyko
2. Skórka
3. Symbioza
4. Włośniki
5. Czapeczka
6. Burak

Osmoza- przenikanie wody z roztworu o mniejszym stężeniu do roztworu o większym stężeniu.
301 3 301
thx !!!!
Dzięki☺☺☺☺☺☺☺
☺☻☻☻♥♥♥♦♦♦♣5♣♣♣♣♠♠+6♠♠♠♠♠♠••••••••••••••••••••••••••••
2010-01-10T20:09:10+01:00
1. łyko
2. skórka
3. symbioza
4. włośniki
5. czapeczka
6. burak

nie mam logogryfu więc nie mam jak wyjasnic hasła
180 3 180