Odpowiedzi

2010-01-10T20:07:14+01:00
Sądze że to były by filmy oparte na faktach, ponieważ opowiadaja o prtawdziwym życiu człowika
1 5 1
2010-01-10T20:08:30+01:00
Ja poleciła bym jakiś dobry horror ponieważ adrenaliny i dreszczyku emocji nigdy nie jest za dużo i czasami brak nam wrażeń !!! :))))))))
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T20:10:01+01:00
Polecam wszystkim filmy sensacyjne/kryminalne. Uważam że są dobre, ponieważ jest w nich akcja. Nie są smętnymi telenowelami, ciągnącymi się nieiadomo po co i wymyslając coraz głupsze akcje, roztania , romanse itd. tylko jest w nich adrenalina i napięcie. Jednym z moich ulubionych z takich filmów jest CSI. Podobają mi się sposoby dojścia do rozwiązania, które jest niewykle trudne. Proponuje wszystkim fanom tych durnych telenoweli przełączenia się na ten rodzaj filmów.

coś tsakiego może być .?
1 1 1