Odpowiedzi

2009-09-23T20:58:44+02:00
Waldemar milewicz jakby pani się ciebie pytała to powiedz jej że zginął w Iraku w 2004roku.mam nadzieję że pomogłam.
2009-09-23T21:08:08+02:00
Imię: Waldemar Milewicz
data urodzenia: 20 sierpnia 1956, Dobre Miasto
data i miejsce zgonu: 7 maja 2004, Latifijji
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-23T21:25:06+02:00
Waldemar Milewicz urodził się 20 sierpnia 1956 w Dobrym Mieście, zmarł . 7 maja 2004 w Latifijji) –był dziennikarzem telewizyjnym, reporterem i korespondentem wojennym.



Był korespondentem wojennym, relacjonował wydarzenia z terenów konfliktów zbrojnych oraz wielkich katastrof. Prowadził reportaże m.in. z Bośni, Czeczenii, Kosowa, Abchazji, Rwandy, Kambodży, Somalii, Etiopii, Rumunii, Turcji i Hiszpanii. otrzymał wiele nagród m.in. czterokrotnie został wyróżniony przez Prezesa Telewizji Polskiej, otrzymał tytuł Dziennikarza Roku, był laureatem Wiktora, Polskiego Pulitzera, Telekamery i nagrody Grand Press. Polski. W 2003 relacjonował II wojnę w Zatoce Perskiej.

Zginął w Iraku 7 maja 2004 roku, kiedy samochód polskiej ekipy dziennikarzy jadącej z Bagdadu do Karbali i Nadżafu ostrzelano z broni maszynowej (o zabójstwo oskarżono Salaha Chabbasa). .