Odpowiedzi

2010-01-10T20:15:08+01:00
Może być tak:


ENG
So, it is very great and I want to have such present even.

PL
Tak, jest bardzo fajny i nawet chciałem mieć taki podarunek.

  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T20:24:03+01:00
ENG : I think that is good and can even have such a gift.

PL : Sądzę , że jest dobry i nawet mogę mieć taki podarunek .
Najlepsza Odpowiedź!
  • oleQ
  • Początkujący
2010-01-10T22:40:15+01:00
Ludzie co wy piszecie?

We can see that human behavior changes every year, every century. There are new technologies that change us, our thinking and our behavior. It is hard to compare people past and present behavior because life was much different before.

PL: Moze zobaczyc, ze ludzkie zachowanie ulega zmianie kazdego roku, kazdego wieku. Powstaja nowe technologie, ktore zmieniaja nas, nasze myslenie i zachowanie. Trudno jest porownac ludzkie zachowanie w przeszlosci i terazniejszosci, poniewaz zycie sie bardzo roznilo.