Odpowiedzi

2010-01-10T20:16:03+01:00
W czasie zimy, gdy ziemia jest zamarznięta rośliny nie mają za duzo wody wiec żeby zużywać mniej wody zrzucają liście.
10 2 10
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T20:16:17+01:00
W zimie temperatura jest za niska i proces fotosyntezy nie zachodzi i nie jest wytwarzany chlorofil przez co liście tracą kolor i opadają aby w ich miejscu mogły wyrosnąć nowe .
31 4 31
2010-01-10T20:16:57+01:00
Rośliny zrzucają liście na zimę dlatego , że brak wtedy wody, która jest zamarznięta i nie może być pobierana przez korzenie.

Myślę zę się przyda :D :P
7 3 7