Odpowiedzi

2010-01-10T20:17:12+01:00
Unikać kontaktu z chorymi, nie palić papierosów, odżywiać się prawidłowo (wbrew pozorom to też ma znaczenie), zakrywać twarz chusteczką, gdy stężenie toksyn w powietrzu jest wysokie, unikać kontaktu z alergenami czy palaczami
2010-01-10T20:17:35+01:00
~Zapobieganie tej chorobie polega m.in. na:
-izolowaniu chorych
-eliminowaniu bydła chorego na gruźlicę
-unikaniu picia nieprzegotowanego mleka
-przestrzeganiu higieny życia codziennego
-poddawaniu się szczepieniom ochronnym
-przestrzeganiu zasady racjonalnego odżywiania
-unikanie przebywania w zapylonym środowisku.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T20:20:37+01:00
-unikanie przebywania w zapylonym środowisku;
-ograniczenie do minimum kontaktu z osobami chorymi (wiele chorób przenosi się drogą kropelkową);
- właściwa higiena osobista, (wentylacja pomieszczeń, częsta zmiana pościeli, unikanie kurzu);
-poddawaniu się szczepieniom ochronnym;
-przestrzeganiu zasady racjonalnego odżywiania;
-wykonywanie okresowych badań kontrolnych.