Odpowiedzi

2010-01-10T20:16:26+01:00
Grupy: A, B , AB, O

Czynnik Rh jest antygenem znajdującym się na krwinkach czerwonych; osoby (Rh+) posiadają ten antygen na erytrocytach, a osoby (Rh-) nie
7 2 7
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T20:16:29+01:00
Czynnik Rh jest antygenem znajdującym się na krwinkach czerwonych.
Czynnik może być dodatni (+) i ujemny (-).

Podstawowe grupy krwi to A, B, AB i 0 :)
3 2 3
2010-01-10T20:18:31+01:00
Czynnik Rh jest jednym z układów grupowych antygenów krwi.

Podstawowe grupy krwi to: A; B; AB; 0

2 1 2