Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T20:23:36+01:00
Czym sie interesuje? Jakiej slucha muzyki? Co porabia na codzien? Czy ma rodzenstwo? Jakie filmy lubi? Czy ma jakies zwierze ? Albo jakie zwierzeta lubi? O oczym marzy? czy ma jakies marzenia? Jakie potrawy lubi? Jaki przedmiot lubi? Czy ma chlopaka ? Jacy chlopacy jej sie podobaja?
1 4 1
2010-01-10T21:29:29+01:00
Od takich pytań polecam portal dojrzewamy.pl ;)
A gadać można o wielu rzeczach np. twój ideał chłopaka, ulubiony film czy piosenka...