Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T21:08:37+01:00
Zad.2
lava- volcanic eruption
flame- forest fire
river- flood
wave- tsunami
wind- hurricane

zad.3
pionowo od lewej: earthquake, flood, tsunami, wave
poziomo od góry: lava, flame
po skosie: river

zad.4
2. tego akurat nie wiem
3. volcanic eruption
4. forest fire
5. flood
6. tsunami

zad.5
od poczatku: erupt, volcano, escape, collapse, building

zad.6
volcano- erupt
building- collapse
2010-01-10T23:08:11+01:00
Zad.2
lava- volcanic eruption
flame- forest fire
river- flood
wave- tsunami
wind- hurricane

zad.3
pionowo od lewej: earthquake, flood, tsunami, wave
poziomo od góry: lava, flame
po skosie: river

zad.4
2. tego akurat nie wiem
3. volcanic eruption
4. forest fire
5. flood