Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T20:24:48+01:00
Nie rozumiem do końca , ale np:
0,123
0,321
1,230
1,023
mam nadzieję , ze o to chodzi ? ; *
2 2 2
  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T20:27:06+01:00
0,123 0,213 0,321 0,312 1,123 1,213 1,321 1,312 2,123 2,213
Takich liczb jest 10 :)
3 3 3
2010-01-10T20:27:53+01:00
0,321
0,231
0,213
0,132
0,123
1,320
1,230
1,032
1,023
2,310
2,130
2,013
2,103
2,301
myślę że to wszystkie jest ich w sumie 14
2 4 2