Odpowiedzi

2010-01-10T20:22:31+01:00

"Szanowne zdrowie ile ilekosztujesz ten tylko sie dowie , kto Cie starci"
fraszka kochanowskiego "Na zdrowie"
2010-01-10T20:23:12+01:00
Ślachetne zdrowie, Nikt się nie dowie, Jako smakujesz, Aż się zepsujesz

nie wiem czy o to chodzi ale mi sie wydaje ze tak :P
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T20:25:24+01:00
,,Szlachetne zdrowie, nikt się nie dowie, jako smakujesz, aż się zepsujesz."