Odpowiedzi

2010-01-10T20:27:57+01:00
Rozmawiają dwie koleżanki. Obie brały udzial w szkolnym konkursie na mistrza przedmiotu.Jedna mówi że na pewno wygra. Drugiej jest lekko niewsmak. Po ogloszeniu wyników okazuje się ze ta kleżanka wygrała a samochwała zajeła 4 miejsce
2010-01-10T20:30:10+01:00
Mój kolega powiedział mi że jestem słabsza od niego na zajeciach wychowania fizycznego. Śmiał się ze mnie przez długi czas. Pewnego dnia na lekcji WF'u pani oceniała bieg na 50m. Przebiegłam ten odcinek w ciągu 11sek. a on w ciągu 15sek. Teraz to ja się z niego śmiałem/am
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T20:43:29+01:00
Piraci zdobyli skrzynię ze skarbami. Jeden z pirackich kamraci zwany Jackiem, nie mógł się powstrzymać i schował klucz do kieszeni. Podczas przeszukiwania statku piraci przez przypadek wyrzucili Jacka za burtę. Ubawiło ich to niebywale, lecz po chwili wznowili poszukiwania. Po pewnym czasie zorientowali się że to Jacek ma klucz. Nasz piracki złodziejaszek był już jednak daleko, gdyż dopłynął do miasta portowego gdzie sprzedał stary klucz za niemałą fortunę.