Odpowiedzi

2010-01-10T20:25:22+01:00
Mysle, ze:

- opuszczenie planety B-612- wyprowadzka z domu;
-podróż Małego Księcia po planetach- szukanie wlasnego "ja"
-ukąszenie żmii - smierc
60 2 60
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T20:26:00+01:00
Według mnie cała książka "Mały Książe" jest jakby symbolem naszego życia.
Opuszczenie planety, będzie to czas, w którym opuszczamy nasz rodzinny dom; np. wyprowadzamy się.
Podróż, to poznawanie świata, wszystkich jego dróg i ścieżek.
Ukąszeniem żmii będzie nasza śmierć.
79 4 79