Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T20:27:34+01:00
Avatar to wzruszająca historia opowiadająca o losach kaleki.Głowny bohater przenosi sie do tajemniczego świata pozaziemskich istot.Jego celem jest pokonanie ich by utarowac ziemie. Dowiaduej sie potem iżsą to dobe istoty nastawione przyjaźnie.
3 2 3
2010-01-10T20:30:08+01:00
Wczoraj oglądałam "Zmierzch"
Film p.t"zmierzch" to opowieść o zakazanej miłości wampira i dzieczyny.
lub
niedawno oglądałem "harry'ego pottera" film opowiadający o przygodach młodego czarownika oraz jego przyjaciół w magicznej szkole Hogwart.Harry wraz z Ronem i Hermioną rozwiązują zagadkę komnaty tajemnic.Podczas jej poszukiwania musieli zmierzyć się z potwornym wężem Bazyliszkiem.W tej przygodzie każdy z nich musiał się pokazać sprytem i znajomością zaklęć.
56 4 56