Odpowiedzi

2010-01-10T20:28:46+01:00
Mam trzy pomysły.....

1. możesz wcielając się w rolę Rudego napisać o tym, jak byłaś więziona i torturowana.

2. wcielając się w rolę kogoś innego, napisać jak to zrywałaś flagi, i przeprowadzałaś inne akcje przeciwniemieckie

3. wcielasz się w Zośkę. I np. on (chyba) miał kłopoty z pływaniem (albo tańczeniem) i opisujesz jgo dzień jak z zawziętością stara się nauczyć tego co nie umie i jest wkrótce najlepszy :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T20:30:50+01:00
Spróbuj poszukać w Google informacji na temat realiów życia w okupowanym kraju. Zobacz z jakimi szykanami borykali się rdzenni mieszkańcy , jak odnosili się do licznych zakazów , nakazów. Jaki był ich stosunek do germanizacji , propagandy.

Opisz po prostu jak główny bohater wstaje rano z łóżka i wychodzi na miasto. Opisz to co widzi , co czuje , jak reaguje.

Możesz wspomnieć o żołnierzach na ulicach, czołgach,ścianach popisanych przez dywersantów. Bohater może kupić propagandową gazetę , w której będą pokazane przeinaczone fakty dotyczące wojny - propaganda w prasie.

Ogólnie bułka z masłem , nie?

Pozdrawiam ;)