Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T20:47:09+01:00
W Polsce:
-Jasna Góra
-Licheń
-Kalwaria Zebrzydowska
Poza Polską:
-Plac św.Piotra
-Groby papieżów
-Obecne tzw.Betlejem w Izraelu
9 3 9
2010-01-10T21:04:54+01:00
1.W Polsce: Kościół na Jasnej Górze w Częstochowie, Bazylika Matki Boskiej w Licheniu, wspaniałe pieśni w języku polskim ( kolędy)
Na Świecie: Bazylika Świętego Piotra w Rzymie, Wspaniałe obrazy o tematyce religijnej np. „ostatnia wieczerza” Leonarda da Vinci,
2. Obraz matki Boskiej Na Jasnej Górze
11 4 11
2010-01-10T22:21:31+01:00
3 przykłady dzieł kultury chrześcijańskiej:
-w Polsce- 10 tomowa encyklopedia "Religia", płyty DVD z muzyką mistrzow wykonana w swiatyniach: "Credo" Pendereckiego, "Missa pro pace" Kilara, "Symfonia piesni zalosnych" Goreckiego, filmy: "Popieluszko. Wolnosc jest w nas", Prymas. Trzy lata z tysiaca"
-poza Polską - Meczet w Kordobie, Bazylika sw. Piotra,
4 3 4