Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T20:55:22+01:00
Koń trojański to złośliwe oprogramowanie które szpieguje dane użytkownika i spowalnia pracę procesora.
1 5 1
2010-01-10T21:11:21+01:00
Koń trojański- tzw trojan-to określenie oprogramowania, które podszywając się pod przydatne lub ciekawe dla użytkownika aplikacje dodatkowo implementuje niepożądane, ukryte przed użytkownikiem funkcje (programy szpiegujące,Nazwa pochodzi od mitologicznego konia trojańskiego.
Prosze:)