Odpowiedzi

2010-01-10T20:41:08+01:00
Ronald kochał ojczyznę, Boga. Nawet umierając myślał o słodkiej Francji. Nie zadął w róg żeby ochronić resztę ludzi, ochronić przyjaciół i rodaków. Myślę, że jego miłość do Francji jest najlepszym dowodem na to, że jest to pieśń o miłości. O miłości do Ojczyzny.
25 3 25
2010-01-10T20:42:52+01:00
Pieśń o Rolandzie można by nazwać pieśnią miłości do ojczyzny, ponieważ główny bohater, czyli Roland był bardzo oddany swej ojczyźnie, a także władcy. Nigdy go nie zdradził, był pełen odwagi, kochał Boga, tudzież właśnie na jego ,,cześć,, można by nazwać pieśnią miłości do ojczyzny (tak myśle).
20 3 20
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T20:45:22+01:00
"Pień o Rolandzie" można nazwać pieśnią młości do ojczyzny, dlatego że Roland mówi o swojej ojczyżnie czyli o Francji: "Słodka Francja", "umiłowana Francja". W tamtych czasach rycerze ślubowali, ze będą rozsławiać swoją ojczyzne męstwem i poświęceniem. Roland mówił tak: "Nie daj Bóg,ani aniołowie Jego,aby z mojej przyczyny Francja miała stracić imie".
Bohater ten kochał swoją ojczyzne i był gotów zrobic dla niej wszystko, nawet był w stanie oddac za nią życie. Dlatego można ta pieśn nazwac pieśnią o miłości do ojczyzny.
36 4 36