Odpowiedzi

2010-01-10T20:44:56+01:00
Moim zdaniem jest to niebezbieczne , nie raz mówili w telewizji o homosexualistach x) Nawiązywanie znajomości poprzez internet jest OK , ale jeżeli się znamy z tym kimś ;p , a jeśli jest to osba nieznajoma , może podawać się za dorosłego homo. !
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T20:46:11+01:00
Osobiście uwaram,m że nie jest to nic złego jeśli kończy się na rozmowie... Jeśli "wirtualni przyjaciele" zaczynają umawiać się na spotkania jest to bardzo niebezpieczne bo jak głosi hasło na jednym z plakatów poświęcony właśnie tej sprawie... "Nigdy nie wiesz kto siedzi po drugiej stronie"