Odpowiedzi

2010-01-10T20:52:38+01:00
Fortuna- róg obfitości
Furie-Przedstawiane są jako staruchy z wężami zamiast włosów, psimi głowami, ciałami czarnymi jak węgiel, skrzydłami nietoperzy i oczami nalanymi krwią.

Więcej nie znam, przykro mi ;D
4 3 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T21:35:03+01:00
1) Aurora - bogini zorzy porannej , do jej atrybutów należały m.in.: szata koloru szafranowego (czerwonopomarańczowego) i wielkie skrzydła.

2) Furie - to rzymskie boginie zemsty , przedstawiane są jako staruchy z wężami zamiast włosów, psimi głowami, ciałami czarnymi jak węgiel, skrzydłami nietoperzy i oczami nalanymi krwią.

3) Flora - rzymska bogini roślinności wiosennej w stadium kwitnienia , jej dni to 28 kwietnia i 23 maja

4) Fortuna - bogini losu i szczęścia , bogini kierująca ludzkimi losami , przedstawiana ze sterem i rogiem obfitości, czasem z kołem w tle, czasem z gałązką oliwną i paterą.


5) Luna - bogini księżyca , do jej atrybutów należały m.in.: świetlista szata i srebrny sierp.