Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T20:48:35+01:00
Książki sa bardzo potrzebne w naszym życiu , już od małego dziecka uczymy się rozumować ksiazki , obrazki , dźwięki . W starszym wieku książki są potrzebne najbardziej np. podręczki , ponieważ uczymy sie z książek , moim zdaniem ksiązka do matematyki i polskiego jest najważniejsza , potem przyroda i inne przedmioty szkolne . W moim życiu podręczki i książki są mi potrzebne , ponieważ lubię czytać i fajnie czasem poczytać losy innych ludzi , dzieci , zwierząt .




POMOGŁAM?
14 2 14
2010-01-10T20:49:05+01:00
Początek
Moim zdaniem ?książki uczą , podpowiadają i odkrywają...? . Tezę tę postaram się udowodnić w dalszej części moich rozważań.
koniec
Myślę , że przedstawione powyżej argumenty i rozważania potwierdzają tezę ,że książki nas uczą , podpowiadają i odkrywają przed nami tajemnice świata.
14 3 14