Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-23T21:33:02+02:00
Napączoetek się przedstawie nazywam się (imie nazwisko). Dlatego że zblizają się wakacje poszukuje pracy. Każda praca mnie zadowloli.
Interesuje sie wieloma rzeczami. Ta praca jest mi bardzo potrzeba na opłate studii. Nie mam zbyt wileu wymagań. Jeśli chodzi o warunki pracy i zarobki. Interesuje mnie fakt czyste miejsce paracy ale nie musoi byc idealne. Zadowole sie wszystkim co moga Panstwo mi zaoferowac. Nie jestem bardzo wymagający.
Po prostu potrzebuje tej parcy jak niky inny. Z góry dziękuję i mysle że znajdzie sie cos dla mnie.
1 4 1
2009-09-23T22:09:30+02:00
Barbara Nowak Warszawa 23.06.2009
ur. 11.12.1986
ul. Fiołkowa 125
00 - 511 Płock
Tel. 123-45-67

CV
Wykształcenie :
1993 - 2001 - Szkoła Podstawowa nr 9 w Płocku
2001 - 2004 - Liceum Ekonomiczne nr 25 w Płocku
2005 - 2008 - Uniwersytet Śląski w Katowicach, Wydział Prawa

Znajomość języków obcych :
biegła znajomość języka angielskiego, francuskiego i włoskiego w mowie i w piśmie, znajomość języka niemieckiego w mowie.

Stan cywilny :
panna

Stan rodziny :
-
Osiągnięcia :
-
1 5 1