Odpowiedzi

2010-01-10T20:46:02+01:00
2010-01-10T20:46:58+01:00
Ad majorem Dei gloriam- na większą chwałę bożą. Moim zdaniem te określenie znajduje zastosowanie przy czynach, wysiłkach,fundatorstwu, a także współrzyciu, tolerancji - tak aby na świecie sławiono Boga.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T20:48:20+01:00
Ja rozumiem te słowa, jak przesłanie do ludzi, aby czynili więcej dobrych uczynków, które przekładają się na dobroć niesioną do Boga. Na chwałe bożą oznacza że szybciej dostaniemy się do nieba, Bóg więcej nam będzie pomagał w życiu