Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T20:55:31+01:00
Zaczynamy od dziedziny:
Pierwiastek jest określony tylko dla liczb większych lub równych zero, więc musimy mieć x-3≥0 czyli x≥3. Dziedziną funkcji jest zatem przedział [3, nieskończoność).
Miejsce zerowe funkcji to argument x taki, że f(x)=0. W naszym przypadku musimy rozwiązać równanie √(x-3)=0 czyli x-3=0 a zatem x=3. Miejscem zerowym funkcji f jest x=3.
2 5 2
  • Ppy
  • Rozwiązujący
2010-01-10T21:04:07+01:00
X-3≥0
x≥(3, +nieskonczonosc) dziedzina

x≠3 miejscie zerowe
1 1 1