Odpowiedzi

2010-01-10T20:53:25+01:00
Pole powierzchni: S=2ab+2bc+2ac
Gdzie a,b,c to krawędzie
Podstawiając do wzoru wychodzi że P=94m kwadratowe
6 3 6
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T20:53:37+01:00
Prostopadłoscian ma 2 jednakowe prostokatne podstawy i 2 pary jednakowych prostokatnych ścian bocznych
pole prostopadłoscianu to suma tych wszystkich pól
a,b boki podstawy h= wysokośc
pole= 2ab+2ah+2bh
bo pole prostokata = iloczyn jego boków

a=3m
b=4m
h=5m

pole=2×3×4+2×3×5+2×4×5
pole=24+30+40
pole=94m²
8 5 8
2010-01-10T20:54:51+01:00
Popatrz kazdy prostopadłościan ma 2 podstawy i 4 ściany boczne jak chcerz obliczyć Pc (pole całkowite) musisz wszystko dodać
wzór to: Pc=2xPp+Pb
7 2 7