Odpowiedzi

2010-01-10T20:51:30+01:00
Na czym ma polegać to zadanie?? :/

Ja jestem...miły,lubiany,sympatyczny?
2010-01-10T20:52:17+01:00
Ja jestem dziewczyną, która ma wiele zainteresowań i pasji. Lubie słuchać muzyki i jeździć na rolkach. Jestem jedną z tysiąca osób na świecie, która ma całe życie przed sobą.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T20:52:18+01:00
Co to za pytanie ; D
hihi .. ; )
chyba CI się nudzi ..
ale sobie napiszę ..
Ja jestem zwariowaną i wrażliwą dziewczyną która szuka przygód ; )