Odpowiedzi

2010-01-10T21:06:40+01:00
DUCHY - GHOSTS
STRASZNY DOM - AWFUL HOUSE
ŚMIERĆ - DEATH
KOSA - SCYTHE
TRUMNA - COFFIN

y nie wiem co jeszcze . mam nadzieje że pomogłam ? :)



Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T21:18:40+01:00
Dark-ciemny
ugly-brzydki
fence-płot
bombing-bombardowanie
monument-pomnik
ruins-ruiny
scared-wystraszony
cellar-piwnica
hole-nora, dziura
steep-stromy
tunnel-tunel
castle-zamek
skeleton-szkielet
angry-zły
cottage-domek, chata
old town-stare miasto
mysterious-tajemniczy
dirty-brudny
tragedy-tragedia
burn-palić się
sink-tonąć
die-umrzeć
cross-krzyż

to co umiem mysle ze pomoglam