Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T21:07:39+01:00
Krajobrazy strefowe występują w określonych miejscach-są rozmieszczone wg jakiejs reguły a astrefowe występuja niereguralnie
15 3 15
2010-01-10T21:08:39+01:00
No to tak
krajobraz strefowy ma zwiazek z szerokością geograficzną oraz ze strefą klimatyczną
a krajobraz astrefowy to np krajobraz górski który nie jest związany ze strefą klimatyczną
21 4 21