Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T21:11:51+01:00
20 jest razem w grupie.

20- 100%
12-x%

x%= (12•100):20= 1200:20= 60%

chłopcy stanowią 60%
100%-60%= 40%
dziewczynki stanowią 40%

czyli: różnica wynosi 20%.

Odp: Chłopców jest więcej niż dziewczynek o 20%.
2010-01-10T21:16:12+01:00
Dane :
8 - dziew.
12 - chłop.
20 - wszys.
a)
100 % - 20
x - 8
100 * 8
x = --------
20

x = 40 %

b)
100 % - 20
x - 12

100*12
x = ---------
20
x = 60%

60% - 40% = 20%

ODP. Chłopców jest więcej o 20 %.