-Szanowna Pani Dyrektor!
-Jako uczestnicy szkolnych warsztatów teatralnych przygotowaliśmy przedstawienie..
-Zapraszamy na uroczystą szkolną premierę sztuki...
-Pańska obecność uświetni obchody setnej rocznicy urodzin patrona naszej szkoły...
-Łączymy wyrazy szacunku..Z poważaniem...

Z tymi z daniami muszę ułożyć list. Tylko musi być z tymi wyrażeniami i trzeba tam coś dodać. Błagam. PILNE. !. Na jutro

2

Odpowiedzi

2010-01-10T21:15:02+01:00
Szanowna Pani Dyrektor
Mamy zaszczyt serdecznie zaprosić panią na uroczystą premierę przedstawienia ,które przygotowali uczestnicy warsztatów teatralnych .
Obecność Pani jest bardzo ważna , gdyż uświetni Pani obchody setnej rocznicy patrona naszej szkoły.Łączymy wyrazy szacunku i jeszcze raz serdecznie zapraszamy .

Z pomażaniem . ...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T21:15:41+01:00
Do dyrektor.......... .................... 10. 01. 10
Szanowna Pani Dyrektor!
-Jako uczestnicy szkolnych warsztatów teatralnych przygotowaliśmy przedstawienie., które ma na celu rozwój intelektualny uczniów.
-Zapraszamy na uroczystą szkolną premierę sztuki pt. Jak zostac mądrym..
-Pani obecność uświetlni obchody setnej rocznicy urodzin patrona naszej szkoły Mikołaja Kopernika...
-Łączymy wyrazy szacunku..Z poważaniem...
uczniowie