Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-23T21:48:40+02:00
Cicha woda-osoba cicha nieśmiała
ciepłe kluchy-osoba która jest rozpieszczoona(chyba)
złota rączka-osoba która umie większość rzeczy naprawić
czarna owca- osoba nie pasująca do reszty osób lub jakiegoś grona
gruba ryba- osoba ważna np. tak jak szef w pracy
ofiara losu- osoba która jest niezdarna
29 1 29
2009-09-23T21:54:06+02:00
Cicha woda - ktoś spokojny, cichy
ciepłe kluchy - ciamajda, fajtłapa
złota rączka - ktoś sprytny, potrafiący zrobić wiele rzeczy
czarna owca - ktoś kompromitujący własne środowisko
gruba ryba - ktoś ważny o wysokiej pozycji (społecznej)
ofiara losu - ciamajda, niezdara
23 2 23
2009-09-23T21:54:31+02:00
A) osoba z pozoru cicha, ale zdolna do działań, których nikt by się nie spodziewał.
b)
c) wszechstronnie uzdolniony majsterkowicz, chętnie służy pomocą przy naprawie usterek,
d)osoba przynosząca wstyd,
e) ktoś bardzo ważny
f)osoba, której nigdy nic nie wychodzi, nic się nie udaje.
22 2 22