Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T21:17:42+01:00
X-Premia Hani
x+25%x-premia Joli
x+x+25%x=1935zł
2¼x=1935zł |:2¼
x=860zł
860zł ×25% =215zł
860zł+215zł=1075zł

Odp. Pani Hania otrzymała 860zł, a Jola 1075zł
1 5 1
2010-01-10T21:24:04+01:00
100% - p.Hania
100%+25%=125% - p.jola
100%+125%=225%

225%------->1935zl
100%------->x
1935 *100%
x= -------------- =860<zl> - p.hania
225%

225% ---------->1935zl
125%----------> x
1935*125%
x=--------------=1075<zl> - p.jola
225%