Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T21:18:06+01:00
A=?
b=18,6cm
Obw=50cm
Obw=2a+2b
50cm=2a+2*18,6cm
2a=50cm-37,2cm
2a=12,8cm/:2
a=6,4cm

Pp=a*b
Pp=6,4cm*18,6cm
Pp=119,04 cm2
Pole prostokąta wynosi 119,04cm2
5 5 5
2010-01-10T21:18:18+01:00
Obw =50cm
b =18,6 cm
a =? | 6,4 cm
Pp = | 119,04 cm2

Obw = 2a+ 2b
50 cm= 2a + 2* 18,6 cm
2a = 50 cm - 37,2 cm
2a = 12,8 cm/:2
a = 6,4 cm

Pp =a*b
Pp =6,4 cm * 18,6 cm
Pp =119,04 cm kwadratowych

Odpowiedź : Pole tego prostokąta wynosi 119,04 cm kwadratowych.
2 3 2
2010-01-10T21:20:49+01:00
Wzór na obwód Ob=2a+2b wzór na pole P=a *b
dłuższy bok+18,6cm czyli a=18,6
ob=50cm


2a+2b=50cm
2*18,6cm +2b=50cm
37,2cm+2b=50cm
2b=50cm-37,2cm
2b=12,8cm
b=6,4cm
P=a*b
P+18,6cm*6,4cm=119,04cm ²
2 3 2