Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T21:15:18+01:00
1. Dlatego, że jego okres obrotu wokół własnej osi jest mniej więcej równy obrotowi wokół Ziemi
2. Przyczyną jest grawitacja Księżyca
1 5 1
  • Max3
  • Początkujący
2010-01-10T21:15:35+01:00
1. Ponieważ się nie obraca jak ziemia.
2. Przez grawitację księżyca.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T21:16:08+01:00
1. Ponieważ czas obrotu księżyca dokoła własnej osi równa się dokładnie czasowi jego obiegu dookoła Ziemi.

2. Grawitacja księżyca i słońca a także siła odśrodkowa Ziemi.
1 5 1