Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T21:29:01+01:00
(12xy²-3xy)/(-3xy) = [12xy²/(-3xy)+[(-3xy)/(-3xy)] = -4xy+1

(x-1)(2x+2)-(2x+3) = 2x²-2x+2x-2-2x-3 = 2x²-2x-5

(a²-3ab-b²)*(2a-b) = 2a³-6a²b-2ab²-a²b+3ab²+b³ = 2a³-7a²b+ab²+b³

2010-01-10T21:31:48+01:00
(12xy²-3xy) : (-3xy)=12xy²-3xy:(-3xy)=12xy²

(x-1)(2x+2)-(2x-3)=2x²+2x-2x-2-2x+3=2x²-2x+1

(a²-3ab-b²)*(2a-b)=2a³- a² b- 6 a² b+3ab²-2 ab²+b³= 2 a³-7a² b+ ab²+b³