Odpowiedzi

2010-01-10T21:24:13+01:00
15cm x 1000 = 15000cm= 150m
20cm x 1000 = 20000cm= 200m
150m x 200m = 30000m² = 3 ha

Odp. Działka w rzeczywistości ma 3 ha
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T21:25:30+01:00
Skala 1:1000 oznacza, że:
1cm na planie = 1000cm (10m) w rzeczywistości

Więc:
15cm = 150m, 20cm = 200m

Pole:
150m x 200m = 30000m²

1 hektar = 10000m²
30000m²/10000m² = 3ha

Odpowiedź: 3 hektary.

4 4 4
2010-01-10T21:26:58+01:00
15cmx1000=15000cm=0,15km
20cmx1000=20000cm=0,20km
0,15kmx0,20km=0,03km/kwadratowe
0,03km/kwadratowe=0,0003ha