Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T21:23:12+01:00
Sorry za brak odpowiedzi od razu.

Dane:
Cp1 = 10%
Cp2 = 20%
mr1 = 300g
mr2 = 200g

Wzór:
ms = cp * mr/100%


ms1 = 10% * 300g/ 100% = 30g
ms2 = 20% * 200g /100% = 40g

ms1 + ms2 = 70g

Cp = 70g/ 500g * 100%= 12%
2010-01-10T21:27:45+01:00
Dane:
Cp1= 10%
mr1=300g
Cp2=20%
mr2=200g
ms3=70g
mr3=500g

ms=Cp*mr/100%
ms1= 10%*300g/100%=30g
ms2= 20%*200g/100%= 40g

Cp3= 70g/500g*100%= 12%