Odpowiedzi

  • Ppy
  • Rozwiązujący
2010-01-10T21:29:49+01:00
Układ krwionośny:
- zamknięty
- narząd wprowadzający krew w ruch to serce
- krew jest koloru czerwonego
-krwi jest 5.5l
układ limfatyczny:
- otwarty
- brak odrebnego narządu prowdzajacego limfe w ruch
- limfa jest zółta
-limfy jest około 15l
5 5 5
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T21:30:47+01:00
Układ limfatyczny:
1.Otwarty a krwionośny zamknięty
2.Limfa płynie tylko w do serca a krew płynie od serca do serca
3.Produkuje limfocyty niszczące bakterie a krwionośny zawiera leukocyty niszczące bakterie
4.Zastawki występują tylko w tętnicach a w krwionośnym zastawki występują w żyłach
5.Jeden obieg krwi a w krwionośnym dwa obiegi krwi
2 5 2