Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T21:34:16+01:00
Moim zdaniem nie poniewaz ludzie mie umieja polaczyc pracy z kosciolem i czasem staja sie tzw. praco holikami i zapominaja o kosciele,o modlitwie do pana boga a przeciez to jast najwazniejsze
  • Użytkownik Zadane
2010-01-10T21:36:49+01:00
Oznaczeja one ze każdy człowiek musi pracowac i zyc w taki sposób aby zawsze pamiętać o bogu i nie zaniedbywac obowiązkow chrześcijanina. Należy pracowaz zajmowac się domem rodzina ale także chodzic do kościoła modlic się itp.
  • UFO0
  • Początkujący
2010-01-10T23:03:49+01:00
Oznaczają, że wierzący człowiek powinien oprócz pracy pamiętać też o Bogu i nie zaniedbywać np. modlitwy, chodzenia do Kościoła. Najczęściej nie ma ich w dzisiejszym wierzącym człowieku, aczkolwiek zdarza się spotkać takiego, który umie pogodzić i pracę i Kościół.