Odpowiedzi

2010-01-10T21:32:23+01:00
Prosze o uwzglednienie reklamacji zakupionego sprzetu w tym sklepie poniewaz sprzed okazał sie wadliwy i nie dzialajacy oraz zagrazajacy mojemu zyciu .
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T21:36:00+01:00
Zgłaszający reklamację: Dzień dobry
Sprzedawca: Dzień dobry
Zr: Chciałabym zgłosić reklamację odnośnie monitoru.
S: A co takiego się stało??
Zr: Kiedy włączę komputer, monitor działa przez 5 minut i nagle gaśnie i nie można go włączyć ponownie.
S: Dobrze proszę dać dowód zakupu, a my się zajmiemy naprawą monitora.
Zr: Dziękuję bardzo.
S: Ja również.
Zr: Do widzenia.
S: Do widzenia.

Reporting the customer complaint: good day
Seller: good day
Zr: I would like to make a complaint in relation to monitor.
Sec.: and what so happened??
Zr: when I switch on a computer, the gunboat of cannon for 5 minutes and suddenly is stalling and it isn't possible to involve him again.
Sec.: well please to give the receipt of purchase, and we will deal with repair of the monitor.
Zr: thank you very much.
Sec.: I also.
Zr: for the visit.
Sec.: for the visit.