Odpowiedzi

2009-09-23T21:56:02+02:00
Zamień skalę minową na liczbową.

a) 1cm - 5km
1cm-500 000cm
1:500 000

b)1cm - 200km
1cm-200 00000cm
1:20 000 000

c)1cm - 0,04km
1cm-4 000cm
1:4000

d)1cm - 100m
1cm-10000cm
1:10 000
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-23T21:57:52+02:00
A) 1cm - 5km
1cm - 5000m
1cm - 500000cm'
1 : 500000
b)1cm - 200km
1cm - 200000m
1cm - 20000000cm
1:20000000
c)1cm - 0,04km
1cm - 40m
1cm - 4000cm
1 : 4000
d)1cm - 100m
1cm - 10000cm
1 : 10000
1 1 1
2009-09-23T22:05:15+02:00
A) 1cm-5km
skala liczbowa: 1cm-500000cm
b)1cm-200km
skala liczbowa: 1cm-20000000cm
c)1cm-0,04km
skala liczbowa: 1cm-4000cm
d)1cm-100m
skala liczbowa: 1cm-10000cm