Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T21:41:42+01:00
X - wspólna miara
2x+3x+4x=18
9x=18 |: 2
x=2

2*2=4 cm
3 3 3
2010-01-10T21:42:14+01:00
Ob1=2+3+4=9
Ob2=18

9*2=18

a-1bok trojkata KLM
b-2bok trojkata KLM
c-3bok trojkata KLM

a=2*2=4
b=2*3=6
c=4*2=8

Odp.najmnieszy bok trojkata KLM ma dlugosc 4 cm


4 4 4
  • Ppy
  • Rozwiązujący
2010-01-10T21:44:38+01:00
Trojkat ABC jest w stosunku 1;2 do trojkata KLM

bok:
AB=2 KL=4
BC=3 LM=6
AC=4 MK=8
1 5 1