Odpowiedzi

2010-01-10T21:46:03+01:00
Pływajace po oceanach statki i promy.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-10T22:40:24+01:00
Poważnym zagrożeniem dla wód jest rozwój żeglugi. Zagrożeniem dla życia biologicznego są oleje, smary, ropa naftowa to główne elementy niebezpieczne dla biologii wód. .Ta ostatnia jest szczególnie groźna, niebezpieczna ponieważ wyrządza duże szkody nie tylko w środowisku wodnym ale również i na plażach oceanicznych. Awarie i katastrofy tankowców, oceaniczne szyby naftowe stwarzają duże zagrożenie dla podmorskiego świata.
7 4 7
2010-01-11T00:28:13+01:00
Skazenia przez odprowadzanie rurociagow z nieczystosciami do wod
zmiejszenie ilosci tlenu w wodach
rozwoj szkodliwych bakterii
zmiany zabarwienia, mętności i temperatury